A venit vara, a căzut blana

Adevărul e că vremea asta pare întoarsă cu susul în jos, adică nu mai ştii dacă e vară sau alt anotimp. Când e cald, când plouă, când e iarăşi frig. Oricum noi am considerat că e mai bine să trecem la garderoba de vară, aşa că în acest weekend toată lumea a muncit pe la noi. Soţul s-a ocupat de tăierea gardul viu, eu de blana lui Pătrunjel şi a lui Zguby pentru că, în ultima vreme, lăsau urme foarte pregnante pe unde treceau. Ţinând cont că nu dispun de maşină de tuns, m-am folosit doar de foarfecă. Mi-a luat foarte mult timp şi m-am ales cu dureri de spate şi de degete, la mâna dreaptă. Am început cu Pătrunjel, care a stat foarte cuminte, super încântat fiind că i se acordă aşa de multă atenţie doar lui. 
Lucy şi Freddy îi tot dădeau târcoale, în schimb Zguby s-a ascuns la umbră, de unde privea întreaga scenă, printre pleoape, iar Buliţă cobora scările şi când ajungea în dreptul nostru se uita speriat, trecea foarte fin parcă vroind să nu fie observat şi după ce dădea o raită pe la poartă, o ţâşnea rapid înapoi, ca nu cumva să-i fac şi lui ceva.

 Fără blană pe el, Pătrunjel nici nu mai semăna cu el. Soţul meu a zis că parcă a întinerit, nu că ar fi bătrân, dar cred că din cauză că a scăpat de blana-i neagră şi acum are mai mult gri pe el. După ce s-a văzut uşurat de cojoc, Pătrunjel a început să fugă prin curte cu o iuţeală de zile mari. Mirarea noastră a fost că Lucy a manifestat dintr-o dată ineters pentru el şi a început să se joace cu el, ceea ce nu a făcut niciodată. Noi credem că, fără blană, l-a văzut mai de dimensiunile ei şi i-a plăcut mult. 


Apoi a urmat Zguby, care a fost deasemenea foarte încântată de tratament şi a stat nemişcată. Nu ne venea să credem că nu mai semăna cu grăsana familiei. Doar că ea nu părea foarte bucuroasă la final, ci mai degrabă confuză. Nu ştia de ce se simte atât de lejeră şi parcă îi era ruşine de goliciunea ei. 


 Spre seară, cei doi "dezbărcaţi" au început să se joace, doar că li se părea ciudat să nu mai aibă niciunul coama de care obişnuiau să se prindă în timpul jocului.

Comentarii

  1. Maybe I should come and visit....I don't have any fur either. Only mine didn't get cut off, it fell out! I really am naked! I hope you all had a nice weekend ;o)
    Snuggles,
    Twix

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru gândurile și cuvintele frumoase. Orice alt comentariu va fi șters.

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă