loving animals


M-am intrebat frecvent care e menirea mea pe acest pamant. Mai frecvent insa de la 40 de ani. Pana atunci am fost prea ocupata si am privit totul simplu, desi nu am contenit sa-mi pun intrebari.

Poate, pt mine, varsta de 40 de ani a insemnat un prag. Un prag spre maturitatea spirituala.

Facand slalom printre intrebarile zilnice, punand cap la cap anumite intamplari, mi s-a conturat un raspuns. Orice am facut pana acum, tot la animale imi statea gandul.
Am stat de multe ori sa imi analizez viata, iar copilaria a fost perioada cea mai frumoasa a vietii mele. Si atunci, imi dau seama acum, aveam aceleasi inclinatii, indeletniciri, pasiuni: animalele, copiii si lumea povestilor. Asa ca am inteles: ca sa fiu fericita pe acest pamant, trebuie sa gasesc o ocupatie care sa impleteasca aceste categorii.
De mai bine de un an de zile am decis: voi crea pentru copii, cu animale, prin povesti.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă