Vă rog să intraţi şi să semnaţi şi voi.../Please help us to improve our stray animals situation

Dacă vă pasă de animalele de pe stradă, dacă consideraţi că avem nevoie de o legislaţie care să ne permită sprijinirea necuvântătoarelor, vă rog să intraţi şi să semnaţi şi voi această nouă petiţie ce a fost iniţiaţă de românii din diaspora împreună cu toate ONG-urile de profil din ţară. E prima dată când se întâmplă aşa ceva. Pentru a reuşi, avem nevoie de cât mai multe semnături. Pe petiţia în limba engleză s-au strâns cu mult mai multe semnături:
http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/adoptarea_initiaativei_legislative_nr_pl_x_912_19_12_2007_aprobata_de_senat_inca_din_2007_avand_ca_obiect_modificarea_si_completarea_oug_155_2001_-p13295050.html

Vă mulţumim în numele tuturor animăluţelor salvate de noi!


Dear friends from abroad

Please help us to improve the situation of the Romanian stray animals by signing this brand new petition initiated by the Romanians living abroad in collaboration with all the Ro non governmental organizations:

http://www.thepetitionsite.com/1/Romanians-Stop-Torturing-and-Killing-Animals-Approve-Legislative-nitiative-X912-19-12-2007 

 In behalf of all the animals we rescued and helped: a big Thank You!

Comentarii

  1. Done!
    I hope you all are having a nice weekend!
    Kisses and hugs
    Lorenza

    RăspundețiȘtergere
  2. Semnat!
    Poate e cu noroc :)
    Spor in toate si te asteptam pe blog, poate licitezi ceva :)
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Oana. Da-mi te rog linkul la blogul vostru ca de pe al meu nu pot intra.

    RăspundețiȘtergere
  4. www.faofaptabuna.blogspot.com.
    blogul antitrafic2009.blogspot.com s-a transformat in nuedevanzare-alegepentrubineletau.blogspot.com (poate de asta nu iti intra).
    O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Brandusa - am semnat si am preluat si eu!
    Sa speram ca e intr-un ceas bun!

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am semnat, si am sa preiau si eu pe blog. Mult succes pt animalutele noastre..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru gândurile și cuvintele frumoase. Orice alt comentariu va fi șters.

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă