Câinii circulă cu metroul

Am găsit azi un articol foarte interesant şi m-am gândit să-l copiez pe blog pentru cei care nu ajung să-l citească pe City news. Redau mai jos articolul semnat de Alexandra Petrusca:

"Cainii vagabonzi circula cu metroul

Cercetatorii din Moscova au urmarit un fenomen care ia amploare printre... patrupede. Tot mai multi caini fara stapan au invatat sa circule cu metroul pentru a se deplasa prin oras, in cautarea hranei.

Profesorul Andrew Poyarkov a inceput studiul dupa ce a vazut in mai multe randuri caini neinsotiti plimbandu-se cu metroul. Cainii au invatat programul metrourilor si dimineata merg in centru, cauta toata ziua mancare prin tomberoanele localurilor si ale blocurilor, iar seara se intorc la periferie, utilizand acelasi mijloc de transport.

"Cainii nu merg doar in statiile de metrou, circula cu acestea. Au invatat cate statii trebuie sa mearga si parasesc trenul la statia care trebuie, in fiecare dimineata", a declarat biologul, dupa ce a urmarit diversi caini o perioada de timp.

De asemenea, profesorul considera important si faptul ca toti cainii pe care i-a studiat asteapta lumina verde din metrou, care anunta ca se poate face imbarcarea sau care anunta deschiderea usilor, dar si semnalul verde al semafoarelor, noteaza Ananova.".




Mamă, ce inteligenţi sunt câinii ăştia. Mă întreb însă cum ar reacţiona vecinii mei dacă s-ar urca într-un metrou, iar pe unul din scaune ar dormi liniştit unul din câinii îngrijiţi de mine şi huliţi de ei. Norocul lor ca în Turda nu este metrou.

Comentarii

  1. Ce dragut!!!!
    Ador cainii. Apropo care e rasa ta preferata?
    Eu am observat caini care asteapta la trecerile de pietoni si trec o data cu oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac toti cainii, de rasa sau nu. Si pisicile.Si caii. Dar daca ar fi sa vorbesc de rase, ador teckelii pt ca am doi si sunt ca si copiii mei, dar imi plac foarte mult dog-ul, vizsla si labradorul. Cand eram adolescenta imi placea boxerul. Dar gusturile se schimba.
    Si la noi sunt caini care trec la semafor. Sunt foarte inteligenti si de aceea ar trebui sa-i respectam. Idem cu caii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Până acum, am reuşit să-l duc cu mine pe Ulise cu autobuzul oriunde şi oricând am vrut. Şoferii mă cunoşteau sau de dragul banilor. Mulţi călători se uitau chiorâş la animalul din autobuz, dar nu observau că acesta nu taie muşamaua, nu lasă hârtii sau coji de seminţe pe jos, ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru gândurile și cuvintele frumoase. Orice alt comentariu va fi șters.

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă