Meditaţia îngerilor

Am primit azi acest mail şi pentru că se potriveşte ca o mănuşă cu concepţia mea de viaţă declarată pe acest blog, am decis să-l fac public:


"Vă îmbrăţişez pe toţi, toţi şi urez Copilului din voi să nu îşi piardă niciodata inocenţa, să îşi păstreze mereu setea de a cunoaşte, de a descoperi şi explora misterele Vieţii şi ale Eternităţii, să nu uite să zâmbească şi să se bucure de fiecare clipă pentru că ea este unică, să contemple din când în când cum creşte o Floare, cum rodeşte un Pom, cum zboară un Pescăruş, cum străluceşte un bob de rouă în iarbă, cum Cerul se acoperă noaptea cu Stele, să ştie să asculte cu Inima şi să înţeleagă cu Sufletul, să fie şi să rămână mereu Sarbatoare pentru Viaţă!

Vă trimit un mic Exerciţiu sugerat de Îngeri care să vă ajute să vă regăsiţi strălucirea şi bucuria:


... Imaginaţi-vă cum o Lumina aurie, strălucitoare, coboară din Sferele Cereşti şi vă acoperă cu Iubirea Ei fiecare celulă! Spuneţi-vă: “ fiecare celulă a Fiinţei mele lucrează pentru mine spre vindecarea mea totală pe toate Planurile... Bucurie mi-e Trupul, Mintea, Sufletul pentru ca prin ele aduc Universului darul de Lumină al Cerului...Vă iubim, ÎNGERII. "



Comentarii

  1. Servus Brindusa.
    Felicitari .
    Cine Iubeste Animalele Iubeste toata Creatia Divina.
    Cu Iubire Maxima. Ceau.
    Anonimul din RIOT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acelasi lucru simt si eu. Multumesc de felicitari, desi nu stiu daca mi se cuvin, pt ca eu simt ca e ceva cu care am venit pe aceasta lume,exista in suflet inca de la inceput.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru gândurile și cuvintele frumoase. Orice alt comentariu va fi șters.

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă