Trei Fraţi Pătaţi

La cumpăna dintre anii 2007 cu 2008 mi-am pus o singură dorinţă: să înfiinţez o asociaţie pentru protecţia animalelor. Asta urma să fie primul pas spre realizarea unui proiect mai amplu, un alt fel de fermă educaţională. La fel ca în "The Secret", am schiţat un proiect pe hârtie pentru ca să se umple de energie, să lucreze acolo "sus".
În ianuarie am fost sunată de către o Doamnă iubitoare de animale (am folosit majuscula pentru că cea de care vorbesc este cu adevărat o doamnă) şi ma întrebat dacă sunt de acord să ne asociem la înfiinţarea unei astfel de asociaţii. Am acceptat cu bucurie. În iulie 2008, după luni de aşteptare şi vizite multe la cabinetul năşicului-avocat, care ne-a ajutat mult şi total dezinteresat, au ieşit şi actele. Însă mai greu de asta mi s-a părut găsirea unui nume potrivit, a unui nume cu care să rezonez. De obicei mă bucur de o creativitate neastâmpărată, dar parcă era mai dificil decât crezusem, mai dificil decât proiectele la care lucrasem înainte ca si manager de proiect. Era prima dată când amprenta mea o simţeam de o importanţă clară. Poate pentru că era ceva ce dorisem atât de puternic. Două săptămâni am tot căutat denumiri şi am răsucit cuvinte, iar rezultatul mi-a venit prin vis. Pur şi simplu m-am trezit într-o dimineaţă şi răspunsul era acolo: "TREI FRAŢI PĂTAŢI". L-am repetat de mai multe ori şi de fiecare dată simţeam că rezonam cu el. Ştiam că este o plantă medicinală cu acest nume, dar tocmai asocierea plantelor cu animalelor, a vieţii de lângă noi, mi s-a părut cea mai reuşită. A fost prima reuşită.



www.treifratipatati.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă